MORGENS

Szolgáltatásaink, saját fejlesztésű termékeink, melyekkel segítségedre lehetünk az értékesítés, vendégszerzés és a sikeres marketing kommunikáció területén.

Főoldal / Blog / Zadír Ticket a BOBO Funparkban

Zadír Ticket a BOBO Funparkban

2022. 02. 22.

A ZADÍR Ticket egyik első felhasználója az alsópáhoki BOBO FUNPARK volt, akik egyedülálló élményparkjuk online jegyértékesítését bízták az általunk fejlesztett szoftverre.

Zadír Ticket a BOBO Funparkban

A ZADÍR Ticket egyik első felhasználója az alsópáhoki BOBO FUNPARK volt, akik egyedülálló élményparkjuk online jegyértékesítését bízták az általunk fejlesztett szoftverre. Lassan x éve dolgozik a Zadír Ticket a funparkban, ennek apropóján beszélgettünk az eddigi tapasztalatokról Pál Zsuzsannával, a Kolping Hotel**** Spa & Family Resort marketing vezető helyettesével.

MORGENS: Miért döntöttetek a Funpark esetében az online jegyértékesítés mellett (is)?
Pál Zsuzsanna: Már a kezdetektől egyértelmű volt, hogy a Bobo Fun Parknak olyan weboldalt fejlesztünk, ahol online jegyértékesítésre is lesz lehetőség. A park véges kapacitása és a kampányok hatékonyságmérése miatt is megkerülhetetlennek tartottuk, de a látogatók kényelme és gördülékenyebb beléptetése is fontos szempont volt a tervezéskor.
 
MORGENS: Miért éppen a Zadír Ticket és a MORGENS mellett tettétek le a voksotokat?
Pál Zsuzsanna: Összetett igényekre kerestük a számunkra legmegfelelőbb megoldást. A MORGENS csapatával sok fejlesztési projekten dolgoztunk már együtt, és több szállodákra szabott megoldásukat jelenleg is használjuk a Kolping Hotelben. Így amikor meghallottuk, hogy jegyvásárló modul fejlesztésébe kezdtek, és hozzánk hasonlóan egy komplex és rugalmasan alakítható rendszerben gondolkoznak, örömmel vágtunk bele a közös munkába. A csapat és a korábbi évek együttműködésének tapasztalata garancia volt arra, hogy egy jól használható, profi megoldást kapunk majd.
 
MORGENS: Milyen volt a set up folyamata, az együttműködés, a közös fejlesztés, ötletelés, hogyan értékelitek a közös munkát?
Pál Zsuzsanna: Talán nem árulok el nagy titkot, hogy nekünk mindig az az egyik legfontosabb, hogy a partnerünkkel jól tudjunk együttműködni. Ahogy mondani szoktuk meglegyen a kémia. A MORGENS csapatával 4 éve dolgozunk együtt, és valamennyi projektünknél ugyanazt a professzionalitást tapasztaltuk. Rengeteget segít, hogy a kommunikáció folyamatos, azonnal jönnek a válaszok. Ha felvázolunk egy problémát mindig jönnek rá megoldási javaslatok, a közösen felállított határidőkkel biztosan számolhatunk. Megismerik és értik az üzleti folyamatokat. Csak a szükséges mértékben és csak szakmai okokból szorítanak keretek közé, támogatnak abban, hogy ki tudjuk a rendszer rugalmasságait használni. És ez nem csak a fejlesztési szakaszban, de a support keretében is működik, vannak időszakok, mikor napi kapcsolatban vagyunk. Néha olyan, mintha itt ülnének a szomszéd irodában. Csapattagként tartjuk őket számon.
 
MORGENS: Hogyan fogadta a Funpark közönsége az online jegyvásárlási lehetőséget?
Pál Zsuzsanna: A hasonló létesítmények között még messze nem egyértelmű, hogy van online jegyvásárlási lehetőség, így ennek bevezetése egyfajta edukációs folyamat is. Sokan értékelik, hogy otthonról, kényelmesen meg tudják venni a belépőt előre, és azonnal online ki is fizethetik, de még mindig elég széles az a réteg, aki inkább a helyszínen vesz jegyet. Kiemelt időszakokban ill. bizonyos rendezvényeknél, amikor már annak is van szerepe, hogy így be tudják biztosítani a helyüket, a többség már él az online jegyvásárlással.
 
MORGENS: Mennyire volt könnyű/nehéz a rendszer adaptálása, az admin felület elsajátítása a kollégák számára?
Pál Zsuzsanna: A kezelőfelület felhasználóbarát, könnyen elsajátítható, a betanítás egyáltalán nem okozott problémát.
 
MORGENS: Melyek a kedvenc, vagy épp számotokra leghasznosabb funkciók a Ticketben?
Pál Zsuzsanna: A park befogadóképessége miatt nekünk fontos szempont volt, hogy ne csak jegyet tudjunk eladni, de az aréna kapacitását is tudjuk közben menedzselni. Mivel a hétköznapokon és hétvégéken különböző árakkal dolgozunk, az időszakonkénti árazás is egy alapvető funkció. Az Idenso kasszagéppel való közvetlen összekötés pedig jelentősen felgyorsította az online jeggyel érkezők fogadását.
 
MORGENS: Mi/mik azok a hamarosan bevezetésre kerülő új Ticket funkciók, amiket nagyon vártok és/vagy amiktől sokat vártok?
Pál Zsuzsanna: A promóciókezelés indulását már nagyon várjuk. Bízunk benne, hogy ez a háttérfolyamatokat is jelentősen leegyszerűsíti, és a látogatók számára is egyértelműbbé teszi, hogy egy-egy promóció keretében mennyi előnyhöz jutnak. A vendégprofil elkészülése pedig a másik. Ez elsősorban a visszatérő látogatók kényelmét növelné, hogy pl. a felelősségvállaló nyilatkozatot vagy vásárláskor minden személyes adatot ne kelljen újra és újra kitölteni. A harmadik ilyen fejlesztés, ami még előttünk áll az pedig az ajándékutalványok kérdésköre. Az idei karácsonyi szezont már mindenképpen ezzel szeretnénk lebonyolítani.
 
MORGENS: Van-e visszajelzés a Funpark látogatóitól az online jegyvásárlás egyszerűségét/bonyolultságát illetően?
Pál Zsuzsanna: Kevés visszajelzést kapunk, és az is jellemzően pozitív. Olyan jelzés, hogy valaki nagyon elveszett volna a rendszerben nagyon ritka. És az is inkább a mobil felületen fordult elő a kezdetekkor. Ezeket a pontokat menet közben már azonosítottuk és korrigáltuk.
 
MORGENS: Ajánlanátok-e és, ha igen miért a Zadír Ticket-et más felhasználóknak is?
Pál Zsuzsanna: Mindenképp ajánlom. Elsősorban a csapat miatt, akik a Ticketen dolgoznak. Egy jól átgondolt, rugalmas rendszer, ami a tervezett fejlesztésekkel együtt komplexen ki tudja szolgálni a szabadidős létesítmények online jegyeladását. Ugyanakkor a mögöttes csapat teszi "élővé", és igazán hatékonnyá.