Szolgáltatásaink, saját fejlesztésű termékeink, melyekkel segítségedre lehetünk az értékesítés, vendégszerzés és a sikeres marketing kommunikáció területén.
RoomSome Loyalty - Barack Thermal Resort Esettanulmány
Online hűségprogramunk élesben - BARACK THERMAL RESORT esettanulmány
A tiszakécskei Barack Thermal Resort egy csodás fürdő- és szálláskomplexum a Tisza partján, gyógy-, és élményfürdővel, kempinggel, 25 apartmanházzal és egy 50 szobás 4 csillagos szállodával. A folyamatos fejlesztéseknek, a családbarát koncepciónak és a vendégközpontú szemléletnek köszönhetően évről- évre mind több elégedett, visszatérő vendéggel a Barack az elsők között döntött a RoomSome Booking Engine mellé a RoomSome Loyalty bevezetésén! A folyamatról, a szoftverrel kapcsolatos tapasztalatoktól, és az azóta elért (fantasztikus) eredményekről kérdeztük a Barack Thermal Resort-ot.
A hazai szállodai piacon igencsak ritka, hogy egy szálloda foglalásainak 95-97%-át direkt foglalásokból szerezze meg. A tiszakécskei 4 csillagos Barack Thermal Resortnak ez sikerült, ami egy hosszú, fáradtságos folyamat örömteli eredménye.
Sikerünk kulcsa többek között a már a piacra lépéskor elkezdett folyamatos brandépítés, a konverzióorientált/reszponzív weboldal, a mérhető és tudatos online marketing profi ügynökség segítségével, a tudatos adatbázis építés, az aktív közösségi média megjelenés és a számos törzsvendég – akiket már a nyitás óta kedvezményekkel és extrákkal csábítunk évről-évre (esetenként akár havonta) vissza.
Törzsvendég programunk azonban idővel elavult, nehézkesen tudtuk követni a foglalásaikat, a kiadott kedvezményre jogosító törzsvendég kártyák gyakorlatilag „örök” kedvezményt biztosítottak használóiknak.
Épp jókor lépett a piacra a MORGENS új online hűségprogramjával, és mivel minket már többszörösen meggyőztek minőségi munkájukkal, profi és segítőkész hozzáállásukkal – RESORT weboldal készítés, RoomSome foglalómotor, sikeres online marketing, fürdő online jegyértékesítés - nem volt kérdés, hogy az elsők között rendeljük meg ezt a szolgáltatásukat is.
És a program magasan hozta az elvárt eredményeket:
- A RoomSome foglalómotorba való integrálhatóság talán az egyik legnagyobb előnye a programnak – a vendégek automatikusan érvényesíthetik kedvezményüket jelentősen megkönnyítve ezzel a RECEPCIÓ munkáját.
- A program bevezetése, az importálás, a kollégák betanítása zökkenőmentes volt, a törzsvendégek is gyorsan elfogadták (még a kemény mag is megbarátkozott vele).
- A felhasználók száma indulás óta folyamatosan nő!
SZINTEK | 2021. február | 2022. szeptember |
STARTER | 125 | 5.777 |
BRONZE | 61 | 268 |
SILVER | 38 | 118 |
GOLD | 32 | 67 |
DIAMOND | 106 | 145 |
237 | 550 |
- Kiemelten fontos volt számunkra a törzsvendég rendszer felállításánál, hogy már az első foglalásnál be tudjon jelentkezni a vendég a kezdő - STARTER - szintre, hogy már őt is meg tudjuk szólítani a törzsvendégeknek szóló promóciókkal.
- A STARTER szinten lévő vendégeinknek jelenik meg a legtöbb promóció, mivel az ő szintjükön még nincs %-os kedvezmény a következő foglalásból, DE rendszeresen megkínáljuk őket rendkívüli, esetenként kizárólagos AKCIÓKKAL.
- Ha last minute jellegű kampány indítására van szükség, első körben minden esetben a hírlevél adatbázishoz és a RoomSome Loyalty program által kialakult adatbázishoz nyúlunk, hiszen köztük vannak a legelkötelezettebb vendégeink és ezen csatornák költséghatékonysága messze a legjobb – ezzel a törzsvendég adatbázis az ÉRTÉKESÍTÉS munkáját is erősen támogatja.
- 2022 tavaszán a hotel hétköznapi foglaltságának növelése érdekében 5046 törzsvendégnek küldtünk ki promóciót, mely az április 1. – május 31. között hétköznapokra beérkező foglalásokra 15 % kedvezményt biztosít a törzsvendég program tagjainak (egy kuponkód ellenében).
Weboldalunk látogatottságának statisztikája a promóció kiküldésének napján - március 18 - alábbi kiugrást mutatta:
Fenti akciós időszakra 23 foglalás érkezett a promóciós kóddal 2,5 millió HUF értékben. Amellett, hogy szinte egy fillérünkbe sem került a „hirdetés”, az akció a BEVÉTEL növelés mellett - kizárólagos volta miatt – a törzsvendégek elkötelezettségét is fokozta. A csatorna nagy előnye még a pontos mérhetőség és az egyszerű beállíthatóság/automatizáltság.
Törzsvendégeinknek és nekünk is nagy előrelépés a MORGENS által fejlesztett program, igyekszünk minden előnyét kihasználni, hiszen ezek által kimutathatóan nő a vendégelégedettség és a bevétel.
Szeretnél Te is online hűségprogramot?
Kérd ingyenes bemutatónkat!
KéremRoomsome Loyalty - Ajánlatkérés
Ha érdekel a hűségprogram, szeretnél csatlakozni az elégedett felhasználók táborához, töltsd ki az alábbiakat és legkésőbb 2 munkanapon belül küldjük ajánlatunkat!