MORGENS

Szolgáltatásaink, saját fejlesztésű termékeink, melyekkel segítségedre lehetünk az értékesítés, vendégszerzés és a sikeres marketing kommunikáció területén.

Főoldal / Blog / RoomSome Loyalty - Barack Thermal Resort Esettanulmány

RoomSome Loyalty - Barack Thermal Resort Esettanulmány

2022. 09. 02.

Online hűségprogramunk élesben - BARACK THERMAL RESORT esettanulmány

RoomSome Loyalty - Barack Thermal Resort Esettanulmány

A tiszakécskei Barack Thermal Resort egy csodás fürdő- és szálláskomplexum a Tisza partján, gyógy-, és élményfürdővel, kempinggel, 25 apartmanházzal és egy 50 szobás 4 csillagos szállodával. A folyamatos fejlesztéseknek, a családbarát koncepciónak és a vendégközpontú szemléletnek köszönhetően évről- évre mind több elégedett, visszatérő vendéggel a Barack az elsők között döntött a RoomSome Booking Engine mellé a RoomSome Loyalty bevezetésén! A folyamatról, a szoftverrel kapcsolatos tapasztalatoktól, és az azóta elért (fantasztikus) eredményekről kérdeztük a Barack Thermal Resort-ot.


A hazai szállodai piacon igencsak ritka, hogy egy szálloda foglalásainak 95-97%-át direkt foglalásokból szerezze meg. A tiszakécskei 4 csillagos Barack Thermal Resortnak ez sikerült, ami egy hosszú, fáradtságos folyamat örömteli eredménye. 

Sikerünk kulcsa többek között a már a piacra lépéskor elkezdett folyamatos brandépítés, a konverzióorientált/reszponzív weboldal, a mérhető és tudatos online marketing profi ügynökség segítségével, a tudatos adatbázis építés, az aktív közösségi média megjelenés és a számos törzsvendég – akiket már a nyitás óta kedvezményekkel és extrákkal csábítunk évről-évre (esetenként akár havonta) vissza. 

Törzsvendég programunk azonban idővel elavult, nehézkesen tudtuk követni a foglalásaikat, a kiadott kedvezményre jogosító törzsvendég kártyák gyakorlatilag „örök” kedvezményt biztosítottak használóiknak.

Épp jókor lépett a piacra a MORGENS új online hűségprogramjával, és mivel minket már többszörösen meggyőztek minőségi munkájukkal, profi és segítőkész hozzáállásukkal – RESORT weboldal készítés, RoomSome foglalómotor, sikeres online marketing, fürdő online jegyértékesítés - nem volt kérdés, hogy az elsők között rendeljük meg ezt a szolgáltatásukat is.

És a program magasan hozta az elvárt eredményeket:

SZINTEK 2021. február 2022. szeptember
STARTER 125 5.777
BRONZE 61 268
SILVER 38 118
GOLD 32 67
DIAMOND 106 145
237 550

Weboldalunk látogatottságának statisztikája a promóció kiküldésének napján -  március 18 - alábbi kiugrást mutatta:

 

Fenti akciós időszakra 23 foglalás érkezett a promóciós kóddal 2,5 millió HUF értékben. Amellett, hogy szinte egy fillérünkbe sem került a „hirdetés”, az akció a BEVÉTEL növelés mellett - kizárólagos volta miatt – a törzsvendégek elkötelezettségét is fokozta.  A csatorna nagy előnye még a pontos mérhetőség és az egyszerű beállíthatóság/automatizáltság.  

Törzsvendégeinknek és nekünk is nagy előrelépés a MORGENS által fejlesztett program, igyekszünk minden előnyét kihasználni, hiszen ezek által kimutathatóan nő a vendégelégedettség és a bevétel.

Szeretnél Te is online hűségprogramot?

Kérd ingyenes bemutatónkat!

Kérem

Roomsome Loyalty - Ajánlatkérés

Ha érdekel a hűségprogram, szeretnél csatlakozni az elégedett felhasználók táborához, töltsd ki az alábbiakat és legkésőbb 2 munkanapon belül küldjük ajánlatunkat!