Szolgáltatásaink, saját fejlesztésű termékeink, melyekkel segítségedre lehetünk az értékesítés, vendégszerzés és a sikeres marketing kommunikáció területén.
OK, de:
- Miért fontos, hogy felkészülj az átállásra, mit kell tenned, és mit veszítesz, ha nem teszed? (megsúgjuk: nem csak adatot, de közönséget is!)
- GA4 csak egy újabb Analytics verzió vagy inkább teljes és átfogó paradigmaváltás?
- Csak újabb probléma, vagy lehetőség is?
- Hogyan érinti a szállodák működését a változás?
- Milyen kihívásokkal, új fogalmakkal, mérési modellekkel kell megbarátkoznod?
- Milyen hatással lesz a váltás a fizetett hirdetéseidre?
- Mi lesz a GA3-ban eddig összegyűjtött adataiddal, jelentéseiddel?
- 2023 év vége után tényleg végleg eltűnnek a régi adatok?
- Milyen új adatokat kapsz majd a GA4-ből és mennyire lesz ez összeolvasható a korábbiakkal?
- Mitől kell elköszönni? Milyen új adatokat kapsz majd a GA4-ből?
- Mik azok a prediktív (előrejelzéses) mutatók, mit takar a prediktív mérés, miben lesz a segítségedre?
- Miért most tervezz, miért nem érdemes tovább várnod?
Többek között ezekre, és még sok fontos kérdésre adunk választ
az online Meet Up-on, GYAKORLATI - SZÁLLODÁS PÉLDÁKON keresztül bemutatva
a Google Analytics 4 világát!
Kinek ajánljuk?
Röviden: MINDENKINEK aki:
- nem akar jelentős bevételektől elesni,
- nem akar lemaradni az amúgy is éles piaci versenyben,
- a lehető legtöbb piaci információra támaszkodva akar döntéseket hozni a kihívásokkal teli piaci környezetben.
Kicsit bővebben – azoknak, akiknek a fentiek mellett fontos:
- hogy a későbbiekben is adat alapon hozzák meg döntéseiket, optimalizálják működésüket,
- hogy a GA4 segítségével olyan egyedi célközönségeket tudjanak felépíteni melyek már bőven túlmutatnak az eddig alkalmazott alapbeállításokon,
- hogy megismerjék a GA4 fejlett és minden eddiginél átfogóbb adatgyűjtési, elemzési és automatizálási funkcióit,
- hogy a Google gépi tanulási technológiájának és a meglévő adatoknak a segítségével prediktív betekintést és előrejelzéseket nyerjenek – vagyis megjósolják a felhasználók várható viselkedését (mely műveletek vezetnek legnagyobb eséllyel a kívánt konverziókhoz, eredményekhez),
- hogy mélyebben megértsék vendégeik online életútját és a marketing költéseik ebben betöltött szerepét,
- hogy lépést tartsanak a változó ökoszisztémával: ne problémaként, hanem lehetőségként is tekintsenek a GA4-re.
Felelős marketing szakemberként, vagy üzleti döntéshozóként egyértelmű, hogy itt a helyed!
Az előadás után garantáltan érteni fogod az adatvezérelt döntéshozatal jelentőségét, és tudni fogod, hogyan használd fel az összegyűjtött adatokat ahhoz, hogy még sikeresebb online marketinget folytathass szálláshelyed számára!
Utaskísérőd a GA4 kaland során:

Rózsás Péter
Head of Analytics„A turizmusban már 1997 óta dolgozom. Szállodás pályafutásom során a recepcióstól az értékesítési és marketing vezetőig tartó skálán mozogtam, a 2000-es évek elejétől egyre fókuszáltabban az online marketing lett a meghatározó területem, az utóbbi években pedig leginkább PPC és az analitika. A MORGENS analitikai vezetőjeként Partnereinket segítem az adatok helyes értelmezésében, és adatalapú döntéseik támogatásában.”
MORGENS - GA4 MEET UP
2023. május 23. vagy 2023. május 24. 14.00 – 15.30
Az eseményen való részvétel INGYENES, de regisztrációhoz kötött!
Foglald le helyed még ma, hogy biztosan részt vehess a Meet Up-on, és írd be a naptáradba a dátumot!
Felhívjuk szíves figyelmed, hogy az eseményre kizárólag szállodai regisztrációkat áll módunkban elfogadni.
(Az élő online meet-up-on max. 100 – 100 fő számára biztosított a részvétel,
így arra kérünk, hogy beszéld át kollégáiddal és szállodánként egy regisztrációt indítsatok,
magán az eseményen természetesen egy bejelentkezéssel többen is részt vehettek!)
Szeretnél részt venni a GA4 Meet Up-on?
Regisztrálj még ma!
Regisztrálok